Ahlin, ett svin

Jag kan vara en sån gris ibland.

Hade fotbollsmatch igår med B-laget mot Bosna på konstgräs i Vänersborg. Det var en av de märkligaste matcher jag någonsin spelat - inte bara för att vi (som inte vunnit en enda gång den här säsongen) vann med 4-2 och jag satte ett skott rakt upp i krysset från 30 fuckin' meter. Inte heller bara för att de var överlägsna.

Jag gick nämligen tydligen in med en det-är-en-bonus-om-jag-bryter-bollen-så-jag-satsar-på-att-sparka-på-motståndarens-ben-istället-mentalitet. Usch, ibland hade jag nästan dåligt samvete. Jag ryckte och drog i motståndarna, trampade på deras fötter, knuffade till dem och gjorde allt möjligt.

Men det kan vara skönt att gå in i en roll ibland. Det är det fina med fotboll.



Ahlin, ett svin...?

Nöff nöff!

Kommentarer
Postat av: Moss

dåligt för karman!

2010-08-26 @ 11:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0