Cashen dom tas

17 dagar kvar nu tills jag flyttar till Italien.

Är inne i en period där jag är besatt av att spela fotboll. Jag kan gå hur långt som helst för att få sparka lite på den där lilla läderkulan - kan ge ett färskt exempel: idag betalade jag in 700 kronor för att kunna spela på sin höjd sex matcher (men troligen färre) med Arentorps Helås FK..

Det lär bli ungefär 140 kronor/match.

Jag tänker inte kommentera min egen galenskap. Jag kan bara konstatera att jag ikväll kommer att göra min första match på elvamannaplan sedan... ja, när egentligen? B-laget möter Lödöse/Nygård och jag hoppas få spela så mycket konditionen klarar av. Ganska lite, skulle jag tro..

Ja, det är väl ungefär det som händer i mitt liv just nu. Har kollat på de senaste avsnitten av Hung och Entourage idag och ska snart börja skriva på en artikel för fotbollsmagasinet Goal.

Hasta la vista losers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0