Dagen före dagen

En dag kvar. Tio timmars arbete (jag kompar). En promenad fram och tillbaka till Sundbyberg. En handfull intervjusamtal. Ett tack till chefs-Borell för att jag fick chansen. Det är allt som återstår.

Det känns sorgligt och härligt på samma gång. Sorgligt för att jag verkligen gillar att jobba med Eurosports webbsida, för att jag gillar mina arbetskamrater, för att det är en allmänt skön miljö och för att vi har ett fotbollslag som jag börjat bry mig om.

Härligt för att jag har två veckors ledighet före Milano.

Jag tänker spela fotboll, hela tiden. Gymma. Mysa med Camilla.

Illamåendet känns lite bättre nu, men jag har bara fått i mig två tallrikar fil sedan frukost. Varje intagande av vare sig flytande eller fast föda känns hemskt, därför har jag matstrejkat idag.

Och imorgon är det alltså sista arbetsdagen. Tänkte träna, köpa en tårta och jobba naturligtvis.

Nu ska jag övertyga kroppen om att den måste sova. Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0