Flygbiljett? Check!

Då är Milano bokat och klart.

Klockan 16.00 den 2 september lämnar jag plåtskjulet på Gothenburg City Airport (Skavsta Säve) för att några timmar senare landa i Bergamo, varifrån det brukar ta ungefär en timme att ta sig till centrala Milano med buss.

Hela paketet (med en väska på 20 kg) kostade 764 kronor med Ryanair. Jag börjar bli ganska anti till det där skitflygbolaget men vad är alternativet - att pröjsa det dubbla för att åka lite bekvämare med SAS? Nä, då är det bättre att rucka lite på sina principer och svälja stoltheten istället.

Den 6 september börjar skolan, så jag får ett par dagar på mig att landa (nu pratar jag inte i flygplanstermer här). Snackade med min kommande lägenhetskompis Stefano för några dagar sedan och allting verkar vara kirrat och klart - det enda jag behöver ha med mig är kläder och lakan och sånt. Inga prylar direkt, med andra ord.

Bokade adressändring idag också, värst vad man är produktiv.

Och just det, grattis på vår tvåmånadersdag älskade Camilla.. :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

grattis själv! men älskling, det är inte säve du ska åka från? skavsta ligger ju i stockholm :)

2010-08-06 @ 21:43:25
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Mmm...artin

Haha, jo, det är ju Säve jag menar.. oops! :)

2010-08-06 @ 22:31:28
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0