Fotboll, fotboll, fotboll

Mycket fotboll i mitt liv nu.

Trodde inte att det skulle bli något ikväll men tydligen hade jag missförstått lagledarna i C-laget. Blev inringd precis före matchstart mot Gauthiod och var ombytt och klar när en kvart hade spelats. Byttes in direkt på en mittfältskant och stannade kvar på planen under resten av matchen (förutom några sekunder på bänken i andra halvlek).

Hur det gick? Bra som fan!

Jag dyngade in 1-0 genom att driva in från vänsterkanten och dra till med högern i början av andra halvlek. Sedan bytte jag till högerkanten och tog mig från mittplan fram till straffområdet där jag assisterade min lagkamrat Widde, som drog till direkt.

Sista målet så slog jag en millimeterprecis hörna som nickades in vid första stolpen, även då av Widde.

Och 3-0 blev slutresultatet. Jag kan inte annat än vara nöjd..

Imorgon är det ny match - men på liten plan i korpenserien tillsammans med Svinstian. Efter det blir det myskväll med min Camilla, innan jag drar hemåt på torsdag eftermiddag för en ny fotbollsträning.

Fotboll, det är livet det! (och du förstås, Camilla..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0