Framåtblickar

Snart läggdags här, tänkte bara uppdatera er lite.

Spenderade ungefär sju timmar i Trollhättan hos älski (mitt nya smeknamn på henne) idag. Vi försöker ta vara på varje sekund nu innan jag flyttar till Milano. Visst har jag tänkt komma hem en eller två gånger under hösten/vintern - samtidigt som hon kommer till mig ungefär lika många gånger, hoppas jag - men det är ju klart att fyra såna månader är påfrestande för ett förhållande.

Jag har å andra sidan aldrig varit säkrare på att vi klarar det här.

Och om vi nu gör det så blir det en underbar vår. Vem vet, vi kanske flyttar ihop redan i januari. Jag ser fram emot att vakna upp tillsammans varje morgon, dela gråa vardagar och ha mysiga hemmakvällar med tända ljus.

Men det är ju en bit längre fram.

Nu blir det sängen. Imorgon har jag match med C-laget vid elva och ska jobba under resten av dagen. Tänkte samla cash inför höstens utekvällar i Milano.

Man kanske kan lära italiernarna nåt...


Kommentarer
Postat av: Camilla

PUSS!!

2010-08-27 @ 23:12:38
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0