Gammal IPPE-klassiker

Tänkte damma av en gammal klassiker.

Det här alltså en Facebook-konversation från hösten 2009 mellan ett flertal av IPPE-studenterna. När man läser nedanstående inlägg kan man ställa ett par frågor:

1) Varför skulle någon normal människa någonsin vilja visa det här igen?
2) Var är Josh?
3) Varför avvaktar Emma tills allt är över?
4) Varför skapade ingen av de inblandade någon av de nämnda hemsidorna?
5) Varför stoppar ingen vuxenmobbningen av mig?
6) Hur kan man inte älska en sån här klass?

I alla fall, här kommer det:

Inlägget: Martin Ahlin tänker ha fest imorgon och hoppas att ingen i IPPE bangar!

Matina Du Rees Rosén, Annica Lindquist, Mathias Sköld och 3 andra gillar detta.

50 av 52

Visa tidigare kommentarer


Annica Lindquist

jag bangar!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

det behöver du!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

No, you don't. Ni kommer bara lite senare (eller så får ni ta med er greken, för fan!).

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Mathias Sköld

Jag kanske kommer banga!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

aah, inga mer tre i rad!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Förihelvete, Mathias!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

MEN VILKEN BANG PRATAR VI OM????!!!!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

Jag kanske också kommer banga!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Mathias Sköld

Men jag ska till Göteborg imorgon, men jag tror bara att det blir en snabbis! ;)

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

Bang är ett mångtydigt ord!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Alltså, fan, nu försöker jag ordna en kväll här för att supa Jenny riktigt packad, låsa in henne i min garderob å slänga undan hennes jävla pass. Tro faaaaan att alla ska komma då! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Kan vi inte bara säga knulla?

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

annica lindquist ogillar

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

Tro inte att du får hångel av Jenny, she all mine!! Vad betyder 09?

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

hahahahaaaaa! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Öh, råkade komma åt några tangenter...

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

bang is better! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

jahaja ! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

okajj! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

vi har inget liv! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

jahaja, köttmarknad på lipz imorgon ? EWIIEU! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Alltså, det här är ju vuxenmobbning! Jag ska ha en egen privat fest med bara jag och Jenny. Så det så! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

Jenny och jag heter det! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

FETST PÅ 09 våningEN !!!!!!09!!!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

Jaha, det är våning 09!???

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Mathias Sköld

Ska vi leta köttgrottor eller köttbatonger på Lipz? 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

.....09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

erika ogillar! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Hahahahahahaha!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Mathias Sköld

Jag vet att båda av er gillar köttbatonger ÖVERALLT, så jag vet att ni gillar detta!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

glöm inte 09!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

kött är gott !09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Hahahahaha! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

hallåååå?! när var och hur blire köttmarknad imorgon ??!!09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Hos mig, runt åtta till obestämd tid på natten, ta med drickbart å gärna varsin grek. Köttmarknad finns i närheten för de som är sugna. Willkommen! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

Nån som vet var jag kan köpa grek!? 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

www.kopgrek.lantmannavagen.nu

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

vet inte om jag har råd att köpa. kollar i stället in www.hyrgrekbilligt.com

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Va fan, länken funkar ju inte?! Hjälp! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Mathias Sköld

kopolivkuk.se ..Jag tror den ska funka Martin! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Greekmaleprostitutes.com. Fin sida.

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

olivkuk??

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Mathias Sköld

ja, greker äter massor med oliver!

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Annica Lindquist

määääh !!! martin, du kan inte få upp våra förhoppningar med ett trovärdigt namn på hemsida och sen, SEN FUNKAR DEN INTE!!!!!! 09

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

jo men såg den på martins favoriter härom dagen =P

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Erika Karlsson

glömde nollnio

för 3 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

F'låt. Jag ville bara bli älskad, så jag ljög... 09

för 2 timmar sedan · Ta bort

 

Jennifer Ahlin

Ingen fest utan din sis' ! :p

för 2 timmar sedan · Ta bort

 

Martin Ahlin

Sis' är i Falkenberg. Så då blir det diss. Yeah, Martin rhymes! =)

för 2 timmar sedan · Ta bort

 

Emma Nilson

fy fan vad jag gapskrattat! snalla spara detta! oj oj vilken underbar klass, IPPE for life♥ 09

för 2 minuter sedan · Ta bort


Kommentarer
Postat av: annica

UNDERBAAAART!!!!09

2010-08-30 @ 16:54:41
URL: http://bcnjournals.devote.se
Postat av: saudi

emma hade faktiskt inte sett detta när det började!09

2010-08-30 @ 17:29:22
URL: http://saudi.bloggsida.se
Postat av: Mr C

Hahahaha.. har aldrig sett detta förut. sjukt kul!

2010-08-31 @ 00:25:37
URL: http://mistercarler.blogg.se/
Postat av: Mmm...artin

Epic! :)

2010-08-31 @ 10:27:09
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0