JFK

Min kropp värker verkligen idag.

Spelade match igår när AHFK:s U-lag vann med 4-2 mot Emtunga. Inga mål för mig den här gången men åtminstone en målgivande passning. Jag vill inte överdriva min egen betydelse för laget men innan jag kom hem hade U-laget tagit en (1) poäng på åtta omgångar.

Med mig blev det sju poäng på tre matcher..

Efteråt hade jag och pappa bokat in en dejt. Vi drog fram det klassiska VHS-bandet (!) innehållande filmen JFK och började titta. Det höll i ungefär en timme innan farsan somnade... Nåja, vi får se om vi hinner fortsätta idag.

Jag måste ju packa inför resan också och åka till Trollhättan och älski senare.



Farsan (jag kommer ha en sån mustasch en dag, vare sig du vill eller inte Camilla!)



Trailer JFK (1991) - en film som måste ses av alla!

/Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0