Kill me, now

2008 gjorde jag min sista fotbollsmatch på fullstor plan.

Nu har jag gjort det igen. Spelade nästan hela matchen (byttes in tidigt) när Arentorp Helås b-lag mötte Nygård/Lödöse på hemmaplan. Jag fick rollen som defensiv innermittfältare (men var nog den offensivare av oss båda) och gjorde det ganska bra faktiskt. Slet och spelade sådär grisigt som bara jag kan.

Till slut blev det i alla fall 1-1, vilket var helt okej.

Men nu är jag så jävla mör. Om det finns en enda kroppsdel som inte gör ont så kan jag i alla fall inte hitta den just nu. Det lär kännas imorgon bitti, det här. Men jävlar vad roligt det är med fotboll - jag älskar't, som tysken hade sagt.

Nu blir det film och vila för min arma kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0