Kräftskiva, film och målfest

Hade en jättetrevlig helg i Färgelanda med Camilla och familj. Vi åt kräftor (kommer förhoppningsvis bilder senare), hade filmmusiksfrågesport och tittade på när Camilla och hennes syster Julia spelade match på söndagen.

Känner mig redan som en i familjen.

Idag har jag och Camilla tagit det ganska lugnt. Vi hyrde en film igårkväll (Camilla somnade före slutet, så jag fick kolla själv) och var tvungna att lämna tillbaka den, varför vi tog en promenad på stan.

Har dessutom spelat korpmatch med M15 idag. Mötte nog den sämsta samlinga "fotbollsspelare" jag någonsin varit med om - vi ledde med 3-0 redan efter typ två minuter och det var minst sagt avslaget. Till slut blev det 5-1 sedan vi släppt in en balja i slutsekunden, vilket var sjuuuukt surt!

Nu: grillad kyckling och vila i väntan på älsklingen, som är på ett Friskispass.

Kommentarer
Postat av: Kapten

Martin! Nu har jag joinat dig o camilla genom att själv starta en blogg i detta forum. Får se hur den går..

2010-08-25 @ 14:24:31
URL: http://mistercarler.blogg.se/
Postat av: Timmichelle

good site, need more information! Thank you

2012-01-24 @ 11:15:58
URL: http://timmichelle.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0