Sista veckan...

Några härliga dagar på schlätta är över.

Imorse styrde jag kosan mot nordöst och hufvudstaden Stockholm. Drog direkt (med all min packning) till kontoret och ännu ett i raden av alla kvällspass. Var första gången idag som jag jobbade med "Henke" - trots att både han och jag arbetat för Eurosport sedan snart tre år tillbaka.

Så kan det se ut som frilansande journalist.

Kör till midnatt, sen blir det läggdags eftersom jag ska upp tidigt (eller ja, inte bara därför, det är ju trots allt ganska sent när man kommer hem till Solna). Spelar fotbollsmatch med Eurosport imorgon mot ett lag/företag som heter Lokaltidningen mitt i. De ligger tvåa i serien, vi placerar oss någonstans i mitten - det kan bli svårt, med andra ord.

Själv sitter jag mest och tänker på fredag.

Hotell, Camilla, Way Out West..

Kan det bli bättre? Nix, det kan det inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0