Adieu, le Euröspört

Om ungefär två timmar är allt över.

Då pratar jag inte om livet utan om sommarvikariatet på Eurosport. Jag bjöd hela kontoret på någon form av banantårta (köpt, inte hembakad) för att fira mitt avsked. Var många som tyckte att det var tråkigt att jag ska sluta, vilket naturligtvis känns bra.

Men som jag sa till dem: jag lär komma tillbaka.

Har packat väskorna och lämnar Stockholm klockan sju imorgon bitti. Vilket jävla hjärnsläpp - jag lär ju inte vara i säng förrän tidigast klockan ett, och lär alltså få typ fyra timmars sömn..

Men med hotellsäng samt -frukost, Camilla, bra musik och härliga vänner coming up så kan jag nog överleva ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0