Glädje i punktform

Det är en bra dag. Och jag ska förklara varför i punktform:

  • Min flickvän Camilla har fått tillbaka sin hackade mejl och Facebook...
  • ...och dessutom hittat en fin lägenhet
  • Det regnar mindre än igår
  • Jag fick kompa ut en timme idag och började inte förrän kl 14
  • Såg Shutter Island. Splendid.
  • Jag åker hem till Camilla och familjen imorgon
  • Om tio dagar är det Way Out West
  • Jobbet är roligt
  • Fick reda på att det är fotbollsträning imorgon
  • Spelschemat kom till Way Out West idag. Visst, det var några jobbiga artistkrockar men det ser ändå ut att bli en helt underbar festivalhelg
  • Jag pratade med favorit-John
  • Victor och jag bokade ett tennismöte i helgen
  • Jag insåg att jag flyttar till Milano om cirka tre veckor
  • Det är 82 minuter kvar av kvällens arbetspass...

Kommentarer
Postat av: Camilla

är glad att du är glad älskling! fb är inte fixad än förresten, den är spärrad av säkerhetsskäl :P

2010-08-03 @ 23:11:04
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0