14

Lååånga skoldagar nu. Alldeles för långa.

Hade gruppmöte kl 9.30 i skolan för att arbeta på vår gemensamma hemtenta i Financial Investment & Pricing. Min första kollega, Robin, ramlade in en timme för sent. Davor, den andre, kom två timmar sent. Var lite småförbannad då alltså..

Anyway, fått lite pluggat idag i alla fall. Imorgon tror jag att jag stannar hemma för att träna inför nästa veckas tre tentor. Känns rätt lugnt, dock. Just nu har jag bara ett väldigt starkt behov av sömn, har blivit lite för lite av den varan på sistone.

Och ikväll vankas min näst sista träning med Virtus FC. Gäller att njuta nu, det har varit en helt fantastisk upplevelse och jag kommer att ha med mig många fina minnen tillbaka till Sverige...


Lycklig efter min första match, för ungefär 3,5 månad sedan.

Ha en trevlig kväll allihopa. A domani ("hörs imorgon")!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Du får se det som jag gör, det blir bättre resultat utan slackers... men fattar att du blir sur. Kan inte räkna antalet gånger då jag suttit och svurit över mina grupp"medlemmar" denna höst. Nu ska jag ta igen lite sömn jag med. Lycka till med plugget, det kommer gå galant! We are the Machines after all!!!

2010-12-09 @ 20:26:07
URL: http://erikaskrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0