Julpyssel

Har suttit i någon timme nu och "julpysslat".

Imorgon gör jag nämligen min sista hemmamatch med Virtus FC på förmodligen mycket länge. Och dagen till ära så har jag förberett en t-shirt som jag ska visa för alla om jag gör mål...





Kanske gör några förändringar till, men det blir först efter mitt obligatoriska lördagsbesök på gymmet. Hur som helst, "La Bestia" (besten) är mitt smeknamn i laget, "Vi ringrazio tutti" betyder "tack allihop!", och texten på framsidan kan översättas till "jag är ett lejon, för alltid". Fint va?

Kommentarer
Postat av: Tristannicole

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-10-06 @ 10:57:10
URL: http://tristannicole.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0