Några höjdpunkter

Mitt i dessa tider med ständigt plugg och oavbruten längtan hem (nästan) så kan det vara viktigt att påminna sig själv om vad det är man faktiskt kämpar för och har att se fram emot framöver.

Så, voilà:

19 december: sista fotbollsmatchen med mitt kära Virtus.
21 december: sista skoldagen i Milano.
23 december: flyger hem till Sverige.
24 december: firar först jul med familjen och senare på kvällen med älsklingen!
30 december: flyger till Dominikanska med älsklingen.
14 januari: kommer hem från Dominikanska och flyttar samtidigt ihop med älsklingen i Trollhättan.
17 januari: skolan börjar och jag får se alla mina gamla vänner igen.

Och resten av vintern/våren blir säkert också fin.

Dags att plugga nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0