Ny seger med Virtus

Då har man fått första matchen på en månad överstökad.

Och den näst sista här i Milano på ett tag, samtidigt. Vi mötte ett annat topplag, Varesina, och var faktiskt ganska överlägsna, trots att de inte alls var dåliga. Vann med 3-0, inget av målen gjordes av mig, vilket var lite synd med tanke på min hemmagjorda hyllnings-t-shirt.

Hade två rätt bra lägen, men båda skotten fastnade på motståndare.

Annars gick det bra för mig. Sprang och slet som en galning och vann som vanligt flest bollar av samtliga spelare på planen. Dessutom måste jag ha slagit nytt rekord i åsamkade frisparkar då domaren blåste varje gång jag ens kom i närheten av bollen. Så kändes det åtminstone.

Nu blir det jobb och plugg under resten av söndagen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0