Onsdag/mercoledi

Tenta idag igen då.

Pluggade väl i stort sett hela kvällen igår, frånsett en timmes msn med min Camilla. Med lite tur och lite egen kunskap så ska nog det här gå vägen. Hoppas jag. Återkommer senare när jag har facit i hand...

Ska förresten vaccinera mig igen ikväll. Lär få betala minst 1 500 kronor för en spruta, vilket känns lite omotiverat. Men hepatit är väl inte att leka med. Camilla ska också skicka ner lite kolera-förebyggande medicin med posten, så vi får hoppas att den anländer utan problem.

Anyway, dags att dra snart. Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Camilla

nu är det skickat, så du får hålla utkik efter ett grönt paket de närmaste dagarna :) puss!

2010-12-01 @ 17:51:10
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0