Suicide weather

Ångest. Ren och skär ångest...

...känner jag inför kvällens fotbollsträning. Det är ett par minusgrader ute och jag har verkligen inte tillräckligt med kläder för sånt här väder. Dessutom behöver man vanligtvis bara springa några sekunder innan man får kraftig blodsmak i munnen... Nej, en inomhushall hade inte varit fel.

Annars har det varit en dag i pluggets och slappandets tecken. Imorgon har jag muntlig tenta i Comparative Economics, vilket efteråt förhoppningsvis innebär att jag fått godkänt i 50 procent av mina kurser (italienskan fick jag reda på idag!). Sedan är det bara tre stycken kurser - och fyra tentor - kvar...

Och idag är det tre veckor kvar till Sverige. Hoppas tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Jo jag vet, fast jag mådde dåligt hela dagen igår, orkade bara inte vräka ur mig det till dig ;-)

2010-12-03 @ 16:29:14
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0