Två hinder kvar...

Jahaja, då var tentan i White Collar Crimes avklarad också.

Godkänt i fyra av fyra ämnen hittills. Nu återstår en hemtenta som ska lämnas in på torsdag, samma dag som vi även har salstenta i Financial Investments & Pricing. Sedan är det bara skräcktentan i Public Economics (på tisdag om en vecka) kvar...

Förutom plugg är det inte så mycket planerat i veckan. Jag har skandinavisk middag (där även några belgare är med, förvisso) på onsdag kväll med några klasskamrater, på torsdag är det fotbollsträning, på lördag kanske jag ser Milan-Roma här på San Siro och på söndag är det min sista fotbollsmatch med Virtus.

Och efter det går jag in på sista veckan. Fan vad skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0