Väskjäveln

Inget bagage har kommit än...

...så imorgon är det jag som ger mig iväg till Landvetter för att leta bland de tusen väskor som ligger i deras bagageavdelning. Börjar sakna mina prylar nu (kläder, laddare, rakapparat, krämer) och orkar inte vänta på att väskan så småningom ska registreras, vilket kan ta hur lång tid som helst.

Imorgon kväll tänkte jag och Camilla åka till Trollhättan för att umgås och sova i vår gemensamma lägenhet. Sen på tisdag blir det Överby och lite packning innan vi på onsdag morgon får skjuts till Stockholm och ska sova över hos Camillas syster i Uppsala. Flyget till Dominikanska går tidigt på torsdagen...

Usch, bagage-problemet tar en del energi just nu men piggade upp mig själv genom att köpa en ny mobiltelefon (Huawei U8500) och en kamera (Panasonic Lumix TZ10) idag. Tänkte ta många fina bilder på Dominikanska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0