Ahlin & Dahlin

Måste bjuda er på det här samtalet.

Jag ringde för en stund sedan till Martin Dahlin, den gamle landslagsspelaren, för att fråga lite saker angående en spelare han representerar som agent. Våra första trevande sekunder av konversationen blev lite speciella:

Ahlin: Hej Martin, det här är Martin från Eurosport. Martin Ahlin.
Dahlin: Öh, hörde inte riktigt... Vad sa du?
Ahlin: Jag heter Martin Ahlin och ringer från EUROSPORT.
Dahlin: Nej nej, det är jag som är Martin Dahlin.
Ahlin: Jo, fast jag heter Martin Ahlin, inte Dahlin...
Dahlin: Jaha...
Ahlin: Fast det var ju nära.
Dahlin: Joo..
Ahlin: Ska vi börja om prata det jag egentligen tänkte prata om istället?
Dahlin: Ja, kör du Ahlin.

Och sen snackade vi en stund. Awkward.



Dahlin nickar i VM'94. Eller var det Ahlin? Äh!

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha komiskt

2010-07-08 @ 19:58:37
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Vemundkjersti

keep it up very nice site

2011-03-30 @ 16:29:34
URL: http://vemundkjersti.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0