Arentorp Open, omgång 1

6-4, 3-6, 2-6.

Min tennis-nemesis Victor var mig övermäktig denna dag. Jag skyller på Arentorps centrecourt - utsuddade linjer, kottar på banan och ett getingbo i ena hörnet var alla knepiga hinder. Men det allra största hindret utgjordes av mina stackars, utpumpade ben.

Gårdagens aktiviteter - långpromenad, gympass, löpning till träningen, fotboll i två timmar, löpning hem igen - kostade verkligen på. Siffrorna antyder ju att jag mattades ju längre matchen gick, och så var det i allra högsta grad.

Men jävlar-i-min-låda vad roligt tennis är!

Nu är jag hundvakt i världens ensligaste (men vackraste) håla i några timmar till. Ikväll kommer min älskling Camilla och det blir mys, mys, mys.

Over and out!
/Mmm...ys-Martin

Kommentarer
Postat av: Joshua

Tjo. Tror du kommer att uppskatta den filmen :) 



Det är helt ok här. Jobbar och sliter massa. Tur att det finns ett gym att slappna av i hehe 



Jag slutar den 22e och tar flyget ner till Kina den 31e så jag har typ 1 vecka ledigt hehe. 



Jo det är alltid svårt att få till lite extra ledig tid på sommaren. När drar du utomlands? 

2010-07-16 @ 20:01:27
URL: http://Www.taxmannen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0