Back in the (Trollyw)hood

Förresten, är tillbaka i Trollhättan nu.

Känns helt underbart. Hade myskväll med Camilla igår och mer mys lär det bli. Nu jobbar hon dock och jag har fått underhålla mig själv på gymmet istället. Dessutom tänkte jag dra och träna fotboll med korpengänget om en stund. Blir bra uppvärmning till den kommande utskåpningen av min käre tennis-antagonist Victor imorgon.

Har inte spikat så mycket de närmaste dagarna. Men lär dra hemåt en sväng imorgon, se om det är något liv på stan (Fallens!) på fredag och är sen bjuden till festligheter hos Sanjin på lördag. Åker nog hem till Stockholm på onsdag, så jag har gott om tid på mig att njuta av ledigheten :)

Så gött, så gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0