C2


Det är märkligt hur mycket man kan sakna en person.




Min Camilla ♥

Kommentarer
Postat av: Joshua

saknar dig med Martin, men vi ses snart igen ;)

2010-07-03 @ 22:04:56
URL: http://www.taxmannen.wordpress.com
Postat av: Mmm...artin

Haha, Josh, jag saknar faktiskt din galna sprallighet på något märkligt sätt. Vi har haft många roliga dagar tillsammans i gruvan - och mer lär komma (fast det vill jag inte tänka på just nu!).. Hur lång tid tar det att åka till Åstol från Trollhättan? Två timmar? Kanske borde hälsa på i sommar om jag får tid... ;)

2010-07-03 @ 22:28:10
Postat av: Joshua

=D skönt att höra att jag inte är helt glömd. Det har vi och som du säger så kommer det blir några till =D

ja du det tar nog något sådant skulle jag tro.

Det är en fin ö och ni är välkomma. Ta med tösen din på en utflykt vettja. Finns gott om sovplatser.

Peace out och lycka till med ditt arbete där uppe i Stockholmsgruvan ;)

2010-07-04 @ 22:59:23
URL: http://www.taxmannen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0