Celebrity (w)hor(e)niness

Jag är så jääävla kändiskåt. Det är bara att erkänna.

Har pratat med minde och större namn vid hundratals tillfällen de senaste åren - lejonparten av alla kändisar jag intervjuat eller hängt med minns jag inte ens, men fortfarande får man en kick av det. Så jävla märkligt. Att det skulle vara något speciellt att personen ifråga är känd, det är ju löjligt.

Men ändå. Varför ändra på sig själv.

Så därför tänkte jag lägga fram en liten lista på vilka jag pratat med idag, i brist på annat att rapportera. Började med Helsingborgs mittfältare Marcus Lantz. Verkligen,en trevlig kille som man kunde snacka med om annat än fotboll. Sen var det Hammarbys målvakt Rami Shaaban, som vikarierar då och då som kommentator här på Eurosport. Han är störtskön, frågar hur både en själv och familjen mår. Och verkar uppriktigt bry sig.

Till sist, en legend: Patrik Andersson, gammal Bayern München- och Barcelonaspelare. Lite svårpratad, alltid lite stressad, alltid alldeles för eftertänksam. Men ändå stooort.


Patrik-jag-måste-tänka-en-minut-före-varje-svar-Andersson

Sammanfattningsvis? En bra dag, en lång dag.

Orkade inte gymma utan drog direkt hem, åt och satte mig vid datorn för ännu mer jobb. That's life in Stockholm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0