En slapp dag i en död stad

Fan vad jag är slapp idag.

Jag och Camilla låg i sängen till elva, åt frukost och sen drog hon till jobbet. I min ensamhet började jag plocka undan en massa måsten: betala räkningar, köpa Camillas biljett till Way Out West, boka tågbiljetter till och från Stockholm, ladda ner senaste avsnittet av Entourage. Ja, ni förstår.

Men ju längre dagen lidit desto mindre har blivit gjort. Så jävla skönt bara att vara ledig och att göra i n g e n t i n g. Har fotbollsträning ikväll klockan sju, det är väl ungefär det enda som är planerat under dagen. Har också tänkt baka lite bröd här till min underbara älskling, om jag bara lyckas hitta alla de rätta ingredienserna.

En annan viktig och ganska härlig nyhet är att jag inte måste vara på skolan i Milano förrän den 6 september. Det innebär ett par dagars extra ledighet här hemma. Nu kanske jag inte flyger till Italien förrän i början av september.

Så det så.

Kommentarer
Postat av: Milla

älskar dig!

2010-07-19 @ 20:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0