Fler hjärndöda rullar åt folket!

Överlevde resan, visserligen en smula försenad men ändå.

Lyckades under tågturen ta mig igenom två långfilmer (Cop Out & I Love You Philip Morris) samt det senaste avsnittet av Hung. Dessutom blev jag varse att jag fått mitt kära presskort till Way Out West, vilket innebär att min drömhelg med Camilla är signed, sealed och ganska snart delivered.

Jag och Josh har ju förresten suttit och dreglat och skrattat som fan till trailern (länkar den ocensurerade versionen här nedan) av Cop Out och det var verkligen en härligt hjärndöd rulle. En lightversion av Dödligt vapen, kan man nog kalla den.




I Love You Philip Morris
var ju också en rätt skön film. Jim Carrey är precis lika skruvad som alltid, men lite mer homosexuell än vanligt. Based on a true story också, för den delen. Lätt en film som alla borde se!

Nu blir det läggdags. Och imorgon är det dags för "the graveyard shift", som min kollega Backström kallar det sena kvällspasset på Eurosport. Jag vet inte jag, det kan faktiskt vara ganska mysigt om det inte inträffar allt för mycket under de sena timmarna.

Well, jag överlever nog, hur som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0