För jag har helvetet runt hörnet, lalalala...

Wimbledon, Tour de France, VM.

That's my day, really. Åtminstone konsumerades den mesta av jobbtiden idag åt dessa ämnen. Lyckades också klämma in en timmes lunchrast där jag helt sonika gick ut och la mig på närmaste gräsplätt och solade överkroppen. Jisses, det måste ha varit runt 30 grader! Väldigt skönt var det i alla fall, tror till och med jag hann få lite färg.

Kom hem sen och tog direkt en löprunda, ungefär en timme allt som allt.

Nu ska Daniel kolla på Tropic Thunder och jag tror jag gör honom sällskap. Eller, faktum är att jag har hamnat i lite trubbel här - det är bara en vecka kvar till deadline på min Serie A-guide, och det är fortfarande oändligt mycket arbete som ska göras. Och som ni redan vet så jobbar jag de närmaste sju dagarna också.

Double trouble, skulle jag nästan vilja säga.

Blir till att jobba dag och natt den närmaste tiden. Sova blir ungefär prio åtta. Får se fram emot slutet av veckan, då kommer min bästaste John till Stockholm för umgänge. Och efter det drar jag till staden de kallar Trollywood.

Men som sagt, det är långt fram. Jag har ett halvt helvete att ta mig igenom först.

Bring it on, Lucifer..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min son

Förstår att det är tungt på många sätt just nu men du har ju väldigt mycket att se fram emot också.

Långledigt i Trollhättan med Camilla,resa till Milano och inte minst att komma hem till mamma och pappa.Så kämpa på men kom ihåg att också göra sånt som du tycker är roligt och avkopplande trots att det känns som du inte hinner.

Kram Pappa

2010-07-05 @ 09:53:40
Postat av: Martin

Inga problem, jag är ganska optimistisk trots allt pappa. Och det är ju delvis för att jag får tio väldigt trevliga dagar ganska snart! Ta hand om er därhemma tills vi ses! :)

2010-07-05 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0