Inception

Kom just hem från ett spontanbiobesök.

Det blev - som ni säkert redan gissat - Inception.

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker. Har alltid lite svårt att smälta mina intryck efter biobesök. Storyn, intrigen och idén (för att använda ett passande uttryck här) var ju ruskigt bra, dessutom tror jag nog aldrig att jag sett Leonardo DiCaprio bättre än så här.

Men.

Det kändes som att det fattades något. Något väsentligt. Ska inte avslöja för mycket om filmens avslutning men var väl inte helt tillfredsställd efteråt. Jaja, när jag smält intrycken tycker jag kanske annorlunda. Får återkomma till det.

Nu blir det läggdags. Har flyttat ur lägenheten idag och ska städa klart imorgon. På torsdag bär det av till Stockholm igen för mitt nästa sista arbetspass.

Tänk vad tiden går fort..

Kommentarer
Postat av: Joshua

Coolt. jag vill vill såååå gärna se denna. första jag ska göra när jag kommer från denna satans ö.

2010-07-28 @ 12:22:36
URL: http://www.taxmannen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0