Monday, lovely Monday

Tänk att måndagar kan vara så härliga!

Hade verkligen jätteroligt på jobbet idag, de elva timmarna försvann förbi som ingenting. Jag tror att det beror på att båda mina chefer Borell och Karlsson var tillbaka idag. Karlsson är en riktigt rolig filur som jag känner är ganska lik mig både till sätt och typ av humor. Som ny - och yngst - på redaktionen får man ju ha rätt mycket självdistans på grund av den hierarkiska ordningen, och de drev rätt bra med mig idag.

Svårt att förklara allt, men jag lyckades bland annat kalla en av våra experter (som egentligen heter Strandlund-Tomsvik) för Tomslund-Strandvikt på hemsidan, vilket genererade ett massivt skrattanfall från alla håll.

It's fun to be the laughing stock, liksom.. :)

Drog direkt till en för mig ny bekantskap efter jobbet: Nautilis gym vid Solna Business Center. De bjöd på en gratis provträning och jag trivdes verkligen. Dessutom lyckades jag snacka till mig ett erbjudande om att få träna en månad för 500 kronor - vanligtvis kan man bara köpa halvårs- eller årskort. Att träna en gång kostar 130 spänn. Hörde jag någon säga ovärt?

Tur inte att inte herr Nicklas Carler var med heller, eftersom min enda rena träningströja var ett linne.. Jag vågar inte ens tänka på hur det hade tagits emot av min mentor, med tanke på hans hatkänslor för spännisar, hehe..

Nu har jag hursomhelst ätit lite och ska snart börja skriva på min jävla guide.

Det är ju också ett sätt att spendera en ledig kväll på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0