Sen kvällstimme på redaktionen

Jaha, då har det börjat lugna ner sig lite på redaktionen.

Jobbar sent pass den här veckan, mellan kl 13-24. Det är första gången jag går på det här skiftet och måste säga att det hittills känns ganska bra. Nu på kvällen har det varit ganska intensivt men jag tar en sak i taget, samtidigt som jag skruvar upp The National så högt jag kan i lurarna.

Har varit intervjuansvarig idag och ringt en drös med kändisar. Rätt soft faktiskt.

Lyckades ta en tvåtimmars promenad på morgonen och njuta av den ofattbara värme som fortfarande ligger kvar som ett täcke över Stockholm. Imorgon tänkte jag dra till gymmet också, har några gratisbiljetter på Sats (tack, Daniel!) att avverka innan månadens slut.

Så, hundra minuter kvar här. Got to get back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0