Stockholm calling

Jaha, då bär det av mot Stockholm igen.

Är inte sugen alls. Vill stanna här hos Camilla mer än något annat. Det värsta är att det förmodligen dröjer två veckor innan vi ses igen (dagens i-landsproblem, jag vet) - nu ska jag jobba fem dagar, sedan fem dagars ledighet som spenderas i Stockholm och till sist mina fyra sista dagar på Eurosport-kontoret.

Och sedan Way Out West och lite ledighet innan Milano.

Sommaren bara försvinner förbi. Nästa sommar tänker jag inte jobba så mycket som jag gjort de senaste åren (så sa jag förvisso för exakt ett år sedan också men..) utan dra ut och resa och bara slappa istället. Har lovat snygg-John att vi ska ut på en resa så småningom, dessutom hade det ju varit drömmen att dra någonstans med Camilla.

Karibien, typ. Varför inte?

Har i alla fall flyttat ur lägenheten nu. Det gick hyfsat smärtfritt men kan ändå ha varit något av de tråkigaste som jag någonsin gjort i hela mitt liv. Självmordstankar deluxe. Men nu är det gjort och det är väl bara att säga hejdå till Elefanten, Trollhättan och Camilla för ett tag framöver.

Hej SJ, hej Stockholm. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0