17.40

Har haft en underbart händelsefattig dag.

Vaknade vid nio av att två små kattungar kröp omkring i sängen - jag föreställer mig att det är så det ser ut i himmelen typ. Fast att man sover till minst klockan tolv, förstås. Hur som helst, dagen fortsatte med klippning hos en ganska inkompetent frisör i Sundbyberg.

Som tur var gav jag honom enklast möjliga uppgift: korta ner, klipp ur och håll tyst. Det sista sa jag ju inte till honom, men det var säkert underförstått. Resultatet blev godkänt, inte mer, men tänkte att syrran får rätta till det värsta när jag kommer hem om någon vecka.

Körde ett pass på Sats direkt efteråt, käkade lunch och fortsatte jobba med den där artikeln som ALDRIG tycks ta slut. 19 dagar kvar till deadline, det kan bli en pärs det här...

Kvällen blir nog lugn. Lite jobb, lite film, lite softande. Borde rimligen också satsa på tidigt läggdags eftersom jag ska vara med när Eurosport möter TV4/Canal+ i en korpenmatch här i Solna imorgon bitti. Samling klockan 7. Jippie. Jag har sagt det förut och jag säger det igen:

F.M.L. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0