18.54

Ibland hatar jag att ha rätt.

Kroppen var verkligen förstörd imorse, och är det fortfarande. Höfterna, vaderna, ländryggen, övriga delen av ryggen, bålen, händerna, axeln - försökte hitta en enda kroppsdel som inte påverkats av gårdagens fotbollscup men det verkar tamejfan omöjligt. Fast ändå, lätt värt det. Jag ä l s k a r ju fotboll. Punkt.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Dagen har annars varit rätt lugn. Vaknade halv åtta, klarvaken. FML.

Solade en stund innan molnen hopade sig över Solna. Gick hem, solade på balkongen lite till. Tog en 90-minuterspromenad (inte för att jag ville, men när fan ska man lära sig att hitta här i Stockholm egentligen?!!). Såg Italien underprestera mot Nya Zeeland och blev lite lätt illamående av hela händelsen, så nu ligger jag i sängen. 

Ikväll blir det ännu mer VM, bokning av hotell till Way Out West i Göteborg i augusti samt bokning av en tågbiljett till Trollhättan om åtta dagar. Och lite ensamtid med Håkan H. Rätt händelselöst, med andra ord. 

Precis som ledighet ska vara.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0