Arrivederci Trollhättan, benvenuto Stockholm...

Anlände till ett sommarjäktat Stockholm i eftermiddags, lite vilsen och lite trött efter 330 minuter på tåget från Trollhättan. Möttes på stationen av min nya hyresvärd Daniel, och tillsammans tog vi tåget ut mot Solna - mitt nya hem under de kommande två månaderna..

Lägenheten är på 150 kvadrat och hur fin som helst. Har fått mitt eget (sparsamt möblerade) rum. Och välkomnandet har verkligen varit överlag överväldigande. Två kattungar har de också, för att lägga ännu en sak till pluskontot..

Imorgon är min första dag på Eurosport. Är en aning nervös, men också rätt taggad. På kvällen kommer min Camilla upp också för en romantisk weekend i huvudstaden.. Fett med soft värt, säger jag bara!

Nää, läggdags nu.. Imorgon börjar ju äventyret..

Kommentarer
Postat av: Sigmundolea

i love this page keep it up.

2011-02-21 @ 20:21:55
URL: http://sigmundolea.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0