Dagen då man blev AIK:are...

Idag blir det till att snöra på sig fotbollsdojorna igen. Min hyresvärd Daniel ska spela en turnering precis utanför Råsunda och jag får hänga på - tydligen är det ett jippo för AIK-supportrar, vilket kanske borde oroa mig lite mer än vad det gör.

Har gått rätt bra i korpserien under våren, men konditionen suuuger ju verkligen. Vad hände där egentligen?!

Kollade första halvlek av Englands match igår men tröttnade och drog på Kick-Ass. Får nog hålla med dig Joshie, den var över förväntan bra. Och jag får väl ta tillbaka allt jag som sagt om Nicolas Cage på senare tid, han var ju riktigt underhållande i sin lite svart humoristiska roll. Det måste jag erkänna.

Vaknade halv åtta imorse. Jag och sovmorgnar alltså. Not compatible, at all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0