En vanlig dag i en stor stad

Har haft en riktig telefondag idag. Kallpratade lite med allas vår egne Glenn Hysén, snackade Chiles VM-chanser med djurgårdstränaren Carlos Banda och talade in ett par meddelanden på Kennedy Bakircioglus talsvar.

Måste säga att jag älskar jobbet på Eurosport. Men, dagarna är långa och kraven ganska höga ibland. Får fanimej ballongmage också av att sitta på en kontorsstol elva timmar i sträck, det måste väl nästan klassas som arbetsskada?! Hm, jag undrar jag..

Hur som helst:

Det är svårt att koncentrera sig på jobbet. Det är ju helt underbart att vara kär, men man kan ju fasiken inte koncentrera sig på något annat. Bara en sak betyder nåt. Och hon är typ 42 mil bort just nu. Liiite tungt. Men, man ska ju inte klaga..

Sitter och stirrar på den fyrakilos vattenmelon jag köpte förut. Hade ett sånt sjukligt sug att jag var tvungen att köpa en - oavsett storlek, oavsett pris, oavsett gångavstånd hem från affären.

Önskar bara att NÅGON kunde ha påmint mig om att jag bara har en (1) hylla i kylskåpet. Det här kan bli problematiskt, såvida jag inte käkar minst tre kilo redan ikväll. Äh, det ska jag väl kunna klara av? Jorå, Martin fixar biffen (borde börja prata i tredje person, det ÄGER!)!

Som Rob Schneider hade sagt: "You can do it, eat that freakin' melon!"

Mums...


Kommentarer
Postat av: Joshua

LOL

Verkar som att du har det bra där uppe i den stora staden.

2010-06-16 @ 20:45:27
URL: http://www.taxmannen.wordpress.com
Postat av: Mmm...artin

Ja för fasen, Sthlm duger helt klart.. Läste att du inte får ditt Kina-stipendie Josh, det var ju jäkligt segt alltså..

2010-06-16 @ 20:50:38
Postat av: Milla

haha du och dina vattenmeloner... sötnos :)

2010-06-16 @ 21:56:00
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0