Time is running out

Och så är ännu en dag snart förbi.. Det är fanimej läskigt hur fort tiden går - och ännu fortare verkare den passera förbi när man kör elvatimmarspass på Eurosport. Antar att det är för att vi har jäkligt skoj, kollar på massor av fotboll och inte direkt stressar när det inte behövs. Gillar verkligen att vara den som jobbar tidigt också eftersom man är ensam från klockan sju till elva och bara kan njuta av tystnaden..

Att chefen var hemma med ryggskott idag gjorde ju inte att man jobbade hårdare, direkt. Men jobbet är faktiskt helt okej - enda minuset är väl att man inte får någon OB (jävligt märkligt faktiskt). Sånt gör ju lite extra ont när man som jag måste jobba HELA midsommarafton, HELA midsommardagen och så vidare och så vidare!

Nåja, jag överlever. Antar jag.

Tog en sväng förbi gymmet efter jobbet också. Lyfte lite vikter men saknade återigen den rätta motivationen. Det är inte som hemma, man hittar inte maskinerna, Nicklas är inte där och allting känns så främmande. Får se hur mycket gym det blir i sommar, det tar ju lite emot. Ska i alla fall försök gå till Friskis & Svettis några gånger när jag kommer till Trollhättan nästa vecka, saknar märkligt nog det där plåtskjulet ganska mycket..

Och apropå sakna.. Camilla, bara fyra dagar kvar snart :)

Nu Ghana-Tyskland, sen sova. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0