Starstruck in Stockholm

Sitter mitt i Solna-land och pustar ut efter en lååång dag. Min temporära sambo har flyttat tillbaka till Trollhättan, sommaren verkar sakta vara på väg att återvända till Stockholm och (mest anmärkningsvärt) Eurosport-jobbet har börjat på allvar. Eller ja, jag är ju inte särskilt bra på just allvar. Men allvarligt, det är ett allvarligt jobb (eeeh).

Är fortfarande lite starstruck. Visst har Trollhättan sin walk of fame (toppad av den nya Åsa-Nisse och hon som spelar Anakin Skywalkers morsa i nya Star Wars, jippiiiee) men varje dag på kontoret i Sundbyberg är ju rena kändisspottingen. Fick höra idag också att Aftonbladets Robert Laul bor på samma gata som jag. Kanske borde dit och kasta ägg senare, vi är ju trots allt rivaler.. eller, make that dödsrivaler..

Hur som helst, har haft en... öh... eh... ja, det rätta adjektivet är svårt att hitta, eftersom helgen med Camilla har varit så grymt bra. Lite bio, lite mys, lite Fibes Oh Fibes, lite mer mys och lite söndagsbrunch på Aquavit (för er som vill se bilder är det här helt FEL blogg, I'm more of a text machine).

Hur som helst, om du läser det här Camilla - du är saknad här..

Har tre elvatimmarsdagar kvar, sen är det sex dagars Sthlm-semester som väntar.

Äh, va fan - jag bjuder på en bild ändå..



Dedicated to you Nicklas Kapten Carler..

Over and out! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

klart jag läser, du är ju mitt största bloggfan ;)

2010-06-14 @ 23:11:01
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Får jag vara ugglan till vänster?

2010-06-15 @ 09:44:14
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Mmm...artin

C1: Nä, jag är ugglan till vänster, alla vet ju att jag och Kapten hänger ihop i vått och torrt! ;)



C2: Det har du rätt i, jag är ditt största bloggfan.. :)

2010-06-15 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0