Vacation baby, vacation!

Så, då har man fulländat sin sista ingress och skapat sin sista rubrik och gjort sin sista intervju och tagit sin sista gryningspromenad till Sundbyberg på FEM HELA DAGAR. Yihaa, vacation calling!

Hm, nu ska jag verkligen glassa. Jag ska.. eh.. jo.. okej, jag ska jobba nu också..

Kommer casha in tio lakan på att skriva en guide inför den italienska ligastarten för magasinet Goal. Det både suger och är inspirerande på samma gång, helst hade jag ju åkt hem till Trollhättan för att hänga med the love of my life. Men det får bli om två veckor istället..

I övrigt då? Jo, jag ska...

...äta obscena mängder vattenmelon. Minst 20 kilo. Nej, make that 30. Eller 40.
...sova läääänge. Typ kvart i nio, minst. Borde ha "livsnjutare" på mitt visitkort alltså.
...komma igång med träningen. Inte minst för att leva upp till smeknamnet "The Machine".
...åka in till stan. En fågel viskade i mitt öra att det är prinsessbröllop på gång. Kanske kan bli lite drag i gamla goda hufvudstaden. Bärs, någon?
...se en massa film. Iron Man 2, Shutter Island, Prince of Persia, Kick-Ass med mera.
...sola. If possible.

Nä, nu ska jag kolla På smällen, ringa en speciell tjej och så småningom slockna.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Joshua

Kicka ass är verkligen kick ass, den borde du se.

2010-06-17 @ 22:43:48
URL: http://www.taxmannen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0