19.12

Sitter och lyssnar på Oskar Linnros och filosoferar och tänker på min älskling och filosoferar lite till. Tänker på livet, hur det går upp och ner - fast mest upp nuförtiden.

Någon gång tänker jag göra en tavla, en livslinje. Över mitt liv.

Skissade lite nu, den blev ungefär så här:


Från helvetet till himmelen, kan man kanske sammanfatta de senaste åren. Finns ett par anledningar till det, jag tänker inte riktigt fläka ut mig så mycket att jag förklarar varför. Men det är skönt. Som fan.

Dagen annars då? Lite jobb, lite lasagne, lite lunchlur, lite gymträning, lite VM-fotboll.

Med dessa två hårbollar som mer eller mindre ständigt sällskap...




Kommentarer
Postat av: milla

ganska lik min livskurva faktiskt, speciellt där på slutet.. :)

2010-06-19 @ 15:59:28
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Mmm...artin

Det är ju ett väldigt märkligt sammanträffande älskling, att vi peakar samtidigt.. hm.. hehe! :) Saknar dig!

2010-06-19 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0