Waiting on the World to Change

Trött, trött, trött, trött, trött.

Mådde som en kung imorse när jag fick en extra timme i sängen. Började klockan åtta på Eurosport och kom hem lite mer än elva timmar senare, helt utpumpad. Och så äter man och så är det läggdags igen. Kul.

Hade jag inte vetat att imorgon är sista passet innan ledighet, mys och massor med Camilla-tid så hade jag tamejfan brutit ihop. Och om jag inte hade haft Band of Horses, Robyn, Oskar Linnros och Musikkollektivet, that is. Men mest Camilla, förstås.

Nu ska jag kolla klart på Bröllopsfotografen, skratta lite och längta till måndag.

Förresten, lyssna på det här. Så jävla bra, så jävla mäktigt.


Kommentarer
Postat av: milla

snart älskling, snart..

2010-06-26 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0