Jobb, jobb, jobb...

Syyynd, om jag inte hade glömt överföringskabeln till kameran i Trollhättan så hade ni fått dagens outfit - för närvarande en himmelsblå, tätt åtsittande handduk. Har hört att det är sånt man gör när man bloggar. Visar dagens outfit alltså, inte skriver endast iförd handduk.

Nåväl.

Svårt att ge intressanta avsnitt ur mitt liv när man jobbar 11 timmar. Pratade visserligen på telefon med Roy Hodgson, Finlands förbundskapten i fotboll, men han var lite smågrumpy idag. Tog också tillfället i akt att göra mitt första gymbesök på ett bra tag: Sats i Sundbyberg var skådeplatsen.

Kände mig lite vilsen, lite svag och lite ensam där. Men det var okej. Mentor Carler saknades dock rejält.

Min fotbollskarriär verkar i alla fall vara på väg uppåt. Ska medverka i Eurosports prestigefyllda korpenmatch mot tv4/Canal+ på tisdag, plus att min käre kollega Jönsson försöker värva mig för en division 7-batalj på fredag. We'll se about that..

Hur som helst, tidig uppgång kräver tidigt läggdags. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahaha jaaa! Du måste börja med dagens outfit. Nu dog jag lite. Fan va roligt!

2010-06-15 @ 23:00:47
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0