Countdown unless you're a juvenile

Sista dagen i Sverige är här.

Åtminstone på ett tag. Klockan 18.40 åker jag och min resekamrat John mot Milano, med mellanlandning i Köpenhamn. Han stannar hos mig tills på söndag morgon. Vi har inte direkt planerat vad vi ska hitta på, men jag antar att det blir sightseeing, lite fest och catch-up-tid.

Har precis skrivit klart hemtentan i Comparative Economics. Nästa uppdrag blir att börja plugga till salstentan i Corporate Finance, som är om exakt en vecka. Känner mig lite körd, men man vet ju aldrig. Annars ska jag mest packa, umgås med familjen och eventuellt börja förbereda älsklingens julklapp (nu blev du nyfiken va?!).

Längtar redan till den 23 december då jag kommer hem igen. Först julfirande hemma hos familjen och älsklingen, sedan Dominikanska Republiken i två veckor, en helgs ytterligare ledighet och därefter börjar skolan igen.

Har börjat räkna ner: 30 dagar innan jag får se dig igen, sötnos.

Kommentarer
Postat av: Camilla

nyfiken?? jag är väl aldrig nyfiken.... :P

2010-11-24 @ 14:21:09
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Mmm...artin

Haha, jag vet inte jag. Fast får se om det blir en bra julklapp och om jag ens ska ge dig den... Har ju en månad på mig att fundera! ;)

2010-11-24 @ 14:44:25
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0