Dö, miffo, dö!

Vaknade klockan åtta av att nån jävel borrar i sin lägenhet..

Det är nästan likställt med dödsstraff i min värld. Masade mig ändå upp ur sängen, övertalade mig själv att inte låta knytnävarna tala såhär på morgonkvisten och tröstade mig med frukost.

Lite grådisigt i Milano idag men funderar ändå på att ta en sväng på stan för att införskaffa skor och eventuellt ett par jeans också. Hade hellre legat hemma hos älski och slötittat på skidåkning, men det får bli nästa helg. Måste hämta ut biljetterna till The National-konserten som är på tisdag också.

Gjorde comeback på gymmet igår efter en veckas vila på grund av förkylning. Ska försöka köra stenhårt i helgen och ta igen mina förlorade dagar. Really love that place.

Anyways, det var en liten uppdatering. Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0