Fem månader

Precis som min älskling har uppmärksammat så firar vi fem månader idag.

Och enligt traditionen så firar vi tyvärr inte bemärkelsedagen tillsammans, utan får ta igen den senare. Närmare bestämt om elva dagar då jag kommer hem för en veckas "semester" i Trollhättan. Längtar löjligt mycket.

Annars då? Jo, känner mig halvkrasslig och huvudet hänger fortfarande inte med. Så har bäddat ner mig i sängen med ett par filmer som jag vill se. Såg Män som hatar kvinnor igår och tyckte att den var fantastisk, så därför ska jag snart följa upp den med Flickan som lekte med elden.

Blir på sin höjd en promenad annars idag. Ska göra allt i min makt för att vara i speldugligt skick inför morgondagen då mitt fotbollslag Virtus FC har en ganska svår bortamatch. Veckans höjdpunkt, om ni frågar mig.

Nåja, ingen tid att förlora. Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Camilla

YOU'RE A MEAN FRIEND!!!

2010-11-06 @ 17:51:30
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0