Måndagen...

...är över. Snart åtta dagar kvar älskling..

Anyway, har haft fem lektioner inklämda under den här dagen och det har mest känts som att man har sprungit mellan klassrummen, utan någon struktur alls. Och samtidigt, kvalitén på vissa kurser är ju så låg ibland att man nästan undrar varför man ens går dit.

Men, imorgon är jag "ledig". Så jäkla skönt.

Och inspirerad av min vän Erika, som tydligen har 811 tentor på en vecka i december, så ska även jag här publicera mina examinationsdatum:

12/11: Skriftligt prov i italienska
22/11: Inlämning hemtenta, Comparative Economics
1/12: Corporate Finance, salstenta
3/12: Muntlig tenta, Comparative Economics
13/12: Salstenta i White Collar Crime
16/12: Salstenta i Financial Investment and Pricing
21/12: Salstenta i Public Economics

...och den 23 december åker jag hem till Sverige..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag får ju helt och hållet skylla mig själv. Jag har inte gymmat på flera månader och så går jag in och tränar nästan alla muskelgrupper som finns samt tar kål på mina vader genom att springa.. Men nästa pass blir lugnare, indeed. Ska boka en instruktör så jag kan lägga upp ett träningsschema som passar mitt behov. Jag måste lära mig att man inte kan gå från 0 till 100 på en dag! Haha.. Men även om smärtan nästintill är outhärdlig idag så känns det skönt att vara igång! Vad händer idag? Ush vad många tentor som väntar dig! :(

2010-11-09 @ 10:14:11
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0