Partey

Länge sedan man kände sig såhär bakis...

Jag och John bestämde oss för att köra fullt-ös-medvetslös-mentalitet igår och började med ett par drinkar vid halv åtta-tiden. Grejen var bara att drinkarna var ungefär till 80 procent ren sprit, vilket uppskattades av John (trots att han rynkade på näsan när han drack) men inte så mycket av mig.

Satt där ett tag innan vi mötte upp två kompisar och gick mellan några olika pubar. Och hela tiden blev vårt så kallade "tillstånd" värre. John har till och med spelat in oss på film. Herregud vad pinsamt...

Våra kompisar stack i alla fall vid två, och var så snälla att de skjutsade hem oss. Sedan följde en jobbig natt där man var något illamående samtidigt som min säng havererade vid fyra tillfällen. Jag vaknade sedan upp i Stefanos säng, utan att jag mindes hur jag kommit dit. Och nej, han hade redan stuckit till skolan då... (hehe)

Anyways, solsken i Milano idag. Snart bär det av utåt.

Åtminstone när John blivit människa igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0