Sushibuffé

Inte mycket tid till vila här..

Kom hem för en halvtimme sedan (åkte, som vanligt, 8.15 imorse) och ska alldeles strax iväg till en kompis där jag och några i fotbollslaget ska kolla på kvällens matcher i Serie A samt käka nåt gött.

Apropå nåt gött så käkade vi sushibuffé på lunchen. Betalade 125 spänn och satte oss bredvid någon form av rullband där flera olika rätter (lax, vårrullar, kycklingspett, marinerat kött, efterrätter, frukt, soppor etc etc) åkte förbi i långsam fart. Hur mysigt och gott som helst!

Enda problemet är att stället endast kan nås med bil då det ligger i en grannstad till universitetet, och att det är ganska svårt att hitta dit. Jag åkte med några italienska kompisar, annars hade man knappast besökt stället.

Anyways, sju dagar kvar nu. Fan vad jag längtar efter dig älsklingen!

Och just det, hoppas det inte blir för sent ikväll. Måste upp klockan 6.00 imorgon för att hinna göra mig iordning och ta tåget till Castellanza. Har en tenta i italienska som jag inte tränat särskilt mycket på...

Wish me luck! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0